Безплатна доставка при поръчка над 199лв.
Безплатно връщане на стока до 60дни от покупката
Изпращаме веднага, всички продукти са насклад
Доставка на пратки с големи размери
Доставка на адрес
Пратката е много голяма или тежка? Поръчайте си доставка до вкъщи на какъвто и да е адрес в България.
Основна информация
- Поръчката ви, ще бъде доставена на посоченият от вас адрес до 5 работни дни от нейното изпращане.
- Линк за проследяване на пратката, ще намерите в имейла от превозвача, който ще получите след като му предадем пратката. Пратката можете да проследите на адрес: https://tracking.postabezhranic.cz/.
- В деня на доставката с вас ще се свърже куриера.
- При заплащане с наложен платеж можете да платите в брой или с карта.
- Услуга Отвори е допълнителна услуга, която дава на клиента право да отвори и прегледа пратката в присъствието на куриера и да се увери в съдържанието ѝ, преди да получи напълно пратката. Пратки с наложен платеж имат преглед безплатно. При предварително платените пратки таксата е спрямо актуалните цени на куриера. Тази такса се заплаща на куриера.
- Можете да се свържете с клиентският сервиз на Спиди на тел. 0 7001 8001
Кога ще пристигне пратката?
Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 3-5 работни дни.
Ако пропуснете доставката?
Ако не сте вкъщи по време на доставката и ако не се договорите с куриера, ще бъде направен втори опит за доставка на следващия ден. Ако желаете пратката да бъде доставена в друг ден, можете да се свържете с клиентския сервиз на Спиди и да направите промяна на деня на доставка или да пренасочите пратката към офис. Пратката ще ви очаква в офиса 7дни.
Основна информация
- Поръчката ви, ще бъде доставена на посоченият от вас адрес до 5 работни дни от нейното изпращане.
- Линк за проследяване на пратката, ще намерите в имейла от превозвача, който ще получите след като му предадем пратката. Пратката можете да проследите на адрес: https://tracking.postabezhranic.cz/.
- В деня на доставката с вас ще се свърже куриера.
- При заплащане с наложен платеж можете да платите в брой или с карта.
- Можете да се свържете с клиентският сервиз на Еконт на тел. 0 7001 7300.
Кога ще пристигне пратката?
Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 3-5 работни дни.
Ако пропуснете доставката?
Ако не сте вкъщи по време на доставката и ако не се договорите с куриера, ще бъде направен втори опит за доставка на следващия ден. Ако желаете пратката да бъде доставена в друг ден, можете да се свържете с клиентския сервиз на Еконт и да направите промяна на деня на доставка или да пренасочите пратката към офис. Пратката ще ви очаква в офиса 7дни.
Основна информация
- За големите или тежките продукти, които не може да бъдат изпратени със стандартните куриерски фирми.
- Безплатната доставка за поръчки над 199 лв не важи за големи и тежки пратки, които изискват палетна доставка.
- Съобщение по телефона преди доставката и известие 30 минути преди доставката.
- Шофьорът ще остави палетата пред портата или входната врата. Пренасянето на продукта до горните етажи за съжаление не е част от услугата.
- Поръчката трябва да бъде платена предварително, заплащане с наложен платеж не е възможно.
- Можете да се свържете с клиентския сервиз на Gebrüder Weiss на телефон + 359 2 9700 400.
Кога ще пристигне пратката?
Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 6-8 работни дни.
Вземане на пратката от офис
Не искате или не можете да чакате куриера? В този случай можете да си изберете вземане на пратката от офис на Спиди или Еконт.
Основна информация
- Ще изпратим пратката до офис на Спиди или Еконт.
- До офис е възможно да изпратим пратка до 10 кг.
- Пратката ще Ви очаква в офиса 5 дни. Ако през тези дни не си вземете пратката, тя ще бъде автоматично върната на нашият склад.
- Конкретен офис можете да изберете в кошницата в стъпка 2- Доставка и заплащане. Там също ще видите дали е възможно да заплатите с карта в офиса.
- За състоянието на своята пратка, ще бъдете информирани с имейл (в него ще получите номера на товарителницата, с номера можете да проследите своята пратка на адрес www.zasilkovna.cz/en), също така ще получите и съобщение на телефона, когато пратката пристигне в офиса.
Кога ще пристигне пратката в офиса?
Приблизителният термин за доставка можете да видите под информацията за продукта. Обикновено пратката е доставена от 3-5 работни дни.
Допълнителна информация
Мога ли да проследя своята пратка? Да. Състоянието на пратката можете да следите на страниците на превозвача. Номера на товарителницата и линк за проследяване, ще получите от превозвача веднага щом му предадем пратката.
Какво да направя, ако пратката е повредена? Когато приемате пратката от куриера или си взимате пратката от офис винаги добре я разгледайте. Не приемайте пратка, която е повредена. Ако продуктът е повреден - счупен, но опаковъчната кутия не е повредена е нужно възможно най-скоро да се свържете с нашият клиентски сервиз.
Искате да върнете продукт или да направите рекламация?
Ние сме първокласен магазин и първокласните услуги са за нас нещо естествено. Това включва и връщането на продукти.При нас имате възможност да върнете продукт до 60 дни от приемането на пратката, вместо 14-те дни по закон. Връщането ще е безплатно с куриер DPD, който можем да ви изпратим.
За комфорта при връщането на продукт или рекламация се грижи куриера от DPD.
Цялата информация за връщането на продукт безплатно ще намерите тук.