1. В какви ситуации ще използвате процедурата
Връщане на стока - отказ от договора
- Стоката не ви допада и искате да я върнете.
Рекламация
- Стоката са била повредена при транспорта.
- Нещо липсва в пратката.
- Искате да предявите рекламация на стоката в рамките на гаранционния срок.
2. Какво можете да очаквате
- Доставката при връщане е винаги безплатна.
- Имате 60 дни, за да се откажете от договора с нас.
- Жалбите се разглеждат бързо, най-късно в рамките на 30 дни от получаването им.
- При отказ от договора възстановяваме средствата в рамките на 14 дни.
3. Как се прави?
- За да заявите връщане или рекламация, използвайте онлайн формулярите по-долу.
- Опаковайте добре стоката, за да избегнете повреди по време на транспортиране.
- Изберете начина на връщане (можете да намерите опции тук) и изпратете стоките до нас.
- Ще ви информираме за състоянието на обработката.
Моля, попълнете онлайн формуляра, за да заявите връщане или рекламация:
Изберете начин на връщане
Вземане на пратка от куриер на DPD
- Поръчайте събирането на пратки онлайн тук.
- Куриерът ще достави етикет за пратката при пристигането на адреса.
- При предаването в пункт за доставка на DPD залепете етикета върху пакета, който ще получите по имейл след попълване на Формуляри.
От какъвто и да е доставчик
- Моля, изпратете ни касова бележка за транспортните разходи до info@kulina.bg и ние ще ви възстановим разходите за доставката.
Западна промишлена зона
Inout/Pactic/Frogman - 22736F
ЗПЗ, бул. 3-ти март 44
Pyce 7000
Bulgaria
За продукти с големи размери над 30 кг/60 см
- Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти:
info@kulina.bg
Не сте намерили това, което сте търсили?
Всичко за пазаруването в KULINA