Eva Solo

Красивият дизайн е всичко. Това е визията на дизайнерите на Eva Solo, които ви предлагат елегантен скандинавски дизайн и аксесоари за кухнята, дома, градината, терасата и барбекюто. Вижте се с приятели, пийте по чаша вино и се влюбете в интериора си.
11 items total
Карафа за вода 1л, жълта, стъкло, Eva Solo ES568003
Термос кана 1л, жълта, пластмаса, Eva Solo ES502849

EVA Solo - История на марката, мисия и емблематичен дизайн

Коя беше Ева? Историята на марката

Eva Solo е датски семеен бизнес, създаден преди повече от 100 години от Kaй Роде Фог. Компанията е кръстена на дъщерята на управителя и сега е собственост на представител на четвъртото поколение на семейството - Ян Енгелбрехт, който е син на Ева. Първата дизайнерска класика на компанията беше нейната машина за рязане на хляб и месо от 1952 г. Тъй като дизайнерите на компанията следваха еволюцията на съвременния дом, те скоро започнаха да предлагат и кухненски принадлежности, които не бяха създадени само да улеснят работата в кухнята, но достатъчно стилни, за да бъдат изложени на показ в отворени кухни, които станаха популярни през 70-те години.

През 1997 г. Eва основава малка гама кухненски прибори, които стават много популярни. Линията е наречена Eva Solo, защото се състои от „соло" продукти. Те се оказаха толкова голям и траен успех, че през 2010 г. цялата компания беше преименувана на Eva Solo. Днес Eva Solo e базирана близо до Копенхаген, Дания и е известна в цял свят с функционалния и висококачествен дизайн на своите продукти.

Мисия и ценности на марката Eva Solo

Компанията има за цел да предостави емоционални, висококачествени и иновативни продукти за дома, които резонират с личността на своите клиенти, като същевременно са иновативни по отношение на техния дизайн, функционалност и избора на материалите. Четирите основни ценности на марката са: страст, почтеност, иновации и бизнес проницателност. Когато става въпрос за домовете на клиентите, продуктите на Eva Solo трябва да направят живота им по-лесен и по-стилен.

Продукти Eva Solo - „Да, но…"

През 1949 г. Ева пуска на пазара шейкър за брашно с капак, който служи и като сокоизстисквачка за цитрусови плодове. Тази двойна функция беше революционна идея и популяризирана с фразата „Да, но…". Да! Това е шейкър за брашно ... но е и сокоизстисквачка за цитрусови плодове! Днес Eva Solo все още проектира, така че да подобри съвременния дом и да улесни живота, като се възползва максимално от всеки един продукт, за да го направи не само красив и издръжлив, но и функционален.

Каталогът на компанията включва не само продукти за кухнята, но и за трапезарията, всекидневната, банята и градината и се състои от три марки: Eva Solo (ежедневни продукти за дома с продуктови категории:& nbsp; готвене, сервиране, начин на живот и outdoor), Eva Trio (съдове за готвене, кухненски прибори и порцелан, отразяващи професионалното качество за дома) и Eva (серия от продукти за печене и готвене във фурна: меки силиконови форми за хляб и кексове, тави и форми за хляб с незалепващо покритие SLIP-LET®).

Дизайнерите на Eva Solo и емблематичния дизайн

През годините компанията установява тесни работни отношения с водещи дизайнери и занаятчии. Един от най-видните дизайнери в историята на Ева Соло беше дизайнерският дует, ръководен от Клаус Йенсен и Хенрик Холбек, които проектират всеки един продукт в продължение на 15 години.

В края на 70-те години компанията си сътрудничи с известния дизайнер Оле Палсби, който проектира най-добрата серия от тенджери и тигани, които сега формират марката Eva Trio. Тези продукти са известни със своя отличителен дизайн, възможност за комбиниране, професионално качество и факта, че тенджерите могат да се подреждат една върху друга.

Eva Solo също е работила с Томас Педерсен и дизайнерското студио ARDE - един от водещите експерти в скандинавския дизайн на мебели.

През годините марката Eva Solo е удостоена с повече от 200 международни награди за дизайн, включително iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards и Designpresi. Най-популярните продукти от серията Eva Solo са: